سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
تابعونا على سناب شات ( WAZAEEF1 )
+*+*+*+*+
تعلن شركة سعودية في الخبر عن حاجتها الي مهندس حاسب آلي والامن السيبراني ويشترط فيه التالي :
1 ــ ان لايكون على راس عمل الان .
2 ــ ان يكون لديه خبرة ثلاثة أعوام .
3 ــ حاصل على بكالوريس.
4 ــ ان يجيد اللغة الانجليزية تحدثا وقراءة وكتابة .
وللتواصل ارسال السيرة الذاتي على الايميل abdulmunim@executive-ets.com
وكتابة عنوان الايميل عاطل عن العمل +حاسب الى
++*++*+*+*+
شركة وطنية كبرى
تعمل في مجال السمعيات و البصريات
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
1 - مسؤول مبيعات
2 - محاسب
الجنس للرجال أو النساء
المؤهل العلمي بكالوريوس
الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال مبيعات التجزئة
متطلبات أخرى 1. إجادة اللغة الإنجليزية
2. إجادة استخدام الحاسب الآلي
3. القدرة على تحمل ضغط العمل و التفاعل مع الجمهور
4. المحاسب: حاصل على تصنيف ساري
5. كتابة (مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة) في عنوان الإيميل
مكان العمل 1. الرياض
2. جدة
3. الخبر
الجنسية غير محددة
بداية العمل فوراُ
آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة وطنية كبرى (تعمل في مجال السمعيات و البصريات)
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.med3075@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+
Company Description
EARADAT, a division of AHQ Group, is a leading transportation services provider to the industrial and commercial sectors of Saudi Arabia and the Gulf area. With a track record of three decades, EARADAT has earned the trust, confidence, and loyalty of its valued clients.
Overview
Manage overall operations and is responsible for the effective and successful management of labor, productivity, quality control, and safety measures as established and set for the Operations Department. The experienced operations manager will ensure safe and efficient operations. Serve as a company representative on regulatory issues. Enhance the operational procedure, systems, and principles in the areas of information flow and management, business processes, enhanced management reporting, and look for opportunities to expand systems. Carry out supervisory responsibilities in accordance with company's policies and applicable laws.
Operations manager duties and responsibilities may include interviewing, selection, and hiring; training new and existing employees; planning, assigning, and directing work; authoring and discussing with employee’s performance appraisals; addressing employee performance and corrective action plans; employee motivation and rewards. Organizing the budget of the company in collaboration with the director.
The operations management role requires a bachelor's degree in area of specialty and eight to 10 years of experience in the field or in a related area. Familiar with a variety of the field's concepts, practices, and procedures. Rely on extensive operational management experience and judgment to plan and accomplish goals and key performance indicators. Perform a variety of tasks. Lead and direct the work of others. A wide degree of creativity and latitude is expected. Typically reports to the chief operating officer and top management. Directly manages and directs Operational staff.
Duties & Responsibilities:
select, train, assign, schedule, coach, counsel, and discipline employees
Communicate job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions.
Plan and review compensation actions; enforcing policies and procedures.
Contribute operations information and recommendations to strategic plans and reviews; prepare and complete action plans; implement production, productivity, quality, and customer-service standards; resolve problems; complete audits; identify trends.
Forecast requirements; prepare an annual budget; schedule expenditures; analyze variances; initiating corrective actions.
Analyze and improve organizational process and workflow, employee and space requirements, and equipment layout; implement changes.
Maintain safe and healthy work environment by establishing, following, and enforcing standards and procedures; complying with legal regulations
Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations.
Accomplish operations and organization mission by completing related results as needed.
Meet or exceed operations labor budget expectations.
Manage staff levels, wages, hours, contract labor to revenues.
Responsible for all department managers and supervisors, with review/approval responsibility for all operations employees.
Run a safe, injury/accident-free workplace.
Responsible for all aspects of vehicle and maintenance.
Establish contracts and pricing and ensuring proper maintenance and serving as primary liaison with utilities and local government agencies, such as fire, police, health, and safety agencies.
Manage relationships with key operations vendors.
Review and approve all operational invoices and ensure they are submitted for payment.
Serve as primary point of contact when there are customer issues related to equipment quality, customer service, or accidents and mishaps on-site. In particular, this includes any issues on-site at client facilities, such as breaking a fence or tape residue on flooring.
Communicate customer issues with operations team and devise ways of improving the customer experience, including resolving problems and complaints.
Work closely with GM and management team to set and/or implement policies, procedures, and systems and to follow through with implementation.
Communicate all operating policies and/or issues at department meetings
Work closely with the inventory manager and team to perform analysis of our inventory and ensure we are utilizing our inventory effectively, purchasing the right equipment, maintaining solid inventory data, and reduce sub-rental expenses.
Communicate with legal counsel and safety department to ensure all processes remain compliant with health and safety regulations and other governmental regulations.
Location : Dammam -Second Industry
Email : HR@AHQPCK.com
EARADAT, a division of AHQ Group, is a leading transportation services provider to the industrial and commercial sectors of Saudi Arabia and the Gulf area. With a track record of three decades, EARADAT has earned the trust, confidence, and loyalty of its valued clients.
Overview
Manage overall operations and is responsible for the effective and successful management of labor, productivity, quality control, and safety measures as established and set for the Operations Department. The experienced operations manager will ensure safe and efficient operations. Serve as a company representative on regulatory issues. Enhance the operational procedure, systems, and principles in the areas of information flow and management, business processes, enhanced management reporting, and look for opportunities to expand systems. Carry out supervisory responsibilities in accordance with company's policies and applicable laws.
Operations manager duties and responsibilities may include interviewing, selection, and hiring; training new and existing employees; planning, assigning, and directing work; authoring and discussing with employee’s performance appraisals; addressing employee performance and corrective action plans; employee motivation and rewards. Organizing the budget of the company in collaboration with the director.
The operations management role requires a bachelor's degree in area of specialty and eight to 10 years of experience in the field or in a related area. Familiar with a variety of the field's concepts, practices, and procedures. Rely on extensive operational management experience and judgment to plan and accomplish goals and key performance indicators. Perform a variety of tasks. Lead and direct the work of others. A wide degree of creativity and latitude is expected. Typically reports to the chief operating officer and top management. Directly manages and directs Operational staff.
Duties & Responsibilities:
select, train, assign, schedule, coach, counsel, and discipline employees
Communicate job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions.
Plan and review compensation actions; enforcing policies and procedures.
Contribute operations information and recommendations to strategic plans and reviews; prepare and complete action plans; implement production, productivity, quality, and customer-service standards; resolve problems; complete audits; identify trends.
Forecast requirements; prepare an annual budget; schedule expenditures; analyze variances; initiating corrective actions.
Analyze and improve organizational process and workflow, employee and space requirements, and equipment layout; implement changes.
Maintain safe and healthy work environment by establishing, following, and enforcing standards and procedures; complying with legal regulations
Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations.
Accomplish operations and organization mission by completing related results as needed.
Meet or exceed operations labor budget expectations.
Manage staff levels, wages, hours, contract labor to revenues.
Responsible for all department managers and supervisors, with review/approval responsibility for all operations employees.
Run a safe, injury/accident-free workplace.
Responsible for all aspects of vehicle and maintenance.
Establish contracts and pricing and ensuring proper maintenance and serving as primary liaison with utilities and local government agencies, such as fire, police, health, and safety agencies.
Manage relationships with key operations vendors.
Review and approve all operational invoices and ensure they are submitted for payment.
Serve as primary point of contact when there are customer issues related to equipment quality, customer service, or accidents and mishaps on-site. In particular, this includes any issues on-site at client facilities, such as breaking a fence or tape residue on flooring.
Communicate customer issues with operations team and devise ways of improving the customer experience, including resolving problems and complaints.
Work closely with GM and management team to set and/or implement policies, procedures, and systems and to follow through with implementation.
Communicate all operating policies and/or issues at department meetings
Work closely with the inventory manager and team to perform analysis of our inventory and ensure we are utilizing our inventory effectively, purchasing the right equipment, maintaining solid inventory data, and reduce sub-rental expenses.
Communicate with legal counsel and safety department to ensure all processes remain compliant with health and safety regulations and other governmental regulations.
Location : Dammam -Second Industry
Email : HR@AHQPCK.com
++*+*+*+*+*
وظيفة أخصائي تسويق - المركبات المتقدمة لقطع المركبات
شاغر اخصائي تسويق ليس مبيعات خبرة لا تقل عن 4سنوات بكالوريوس تسويق مدينة الخبر لجميع الجنسيات
مهام العمل..
تنسيق إنشاء محتوى رقمي للنشر على موقع الويب او المدونة او نشرات البريد الالكتروني او المدونات الصوتية او الفيديو. إدارة قنوات على شبكات.
تحديد الأهداف العامة والفرعية للتسويق وتطوير السياسات والخطط والبرامج والتسهيلات التسويقية، وتحليل دورة حياة المنتج وتحديد أسباب نجاح أو فشل تسويق المنتجات، وتحليل أسعار المنافسين، وتطوير سياسات الأسعار
gh.alsubaie@adv-motors.sa
شاغر اخصائي تسويق ليس مبيعات خبرة لا تقل عن 4سنوات بكالوريوس تسويق مدينة الخبر لجميع الجنسيات
مهام العمل..
تنسيق إنشاء محتوى رقمي للنشر على موقع الويب او المدونة او نشرات البريد الالكتروني او المدونات الصوتية او الفيديو. إدارة قنوات على شبكات.
تحديد الأهداف العامة والفرعية للتسويق وتطوير السياسات والخطط والبرامج والتسهيلات التسويقية، وتحليل دورة حياة المنتج وتحديد أسباب نجاح أو فشل تسويق المنتجات، وتحليل أسعار المنافسين، وتطوير سياسات الأسعار
gh.alsubaie@adv-motors.sa
+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة بيكر هيوز Baker Hughes عن وظيفة مفتش جودة Quality Inspector شاغرة وذلك للعمل بالدمام
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة الفلك للمعدات والتجهيزات الالكترونية Alfalak Electronic Equipment & Supplies عن وظيفة مهندس مساعد Assistant Engineer شاغرة وذلك للعمل بالخبر
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*
أعلنت شركة المعمر لأنظمة المعلومات Al Moammar Information Systems عن وظيفة مسؤول تقديم الخدمة Service Delivery Lead شاغرة وذلك للعمل بالخبر
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة ميار للأغذية Mayar Foods عن وظيفة مساعد مدير المشتريات Assistant Purchasing Manager شاغرة وذلك للعمل بالدمام
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+
أعلنت شركة صدارة للكيميائيات عن فتح باب التوظيف للجنسين لحديثي وحديثات التخرج، للعمل بمجمّعها الكيميائي بالجبيل .
التخصصات المطلوبة:
التخصصات التقنية:
علوم الحاسب.
تقنية المعلومات.
هندسة الحاسب.
هندسة البرمجيات.
هندسة النظم.
الأمن السيبراني.
أو ما يعادلها.
التخصصات الإدارية:
إدارة الأعمال.
الموارد البشرية.
إدارة سلاسل الإمداد.
نظم المعلومات.
المالية.
المحاسبة.
التسويق.
الإعلام والاتصال.
أو ما يعادلها.
التخصصات الهندسية:
الهندسة الكيميائية.
الهندسة الميكانيكية.
الهندسة الكهربائية.
هندسة الأتمتة.
هندسة التحكم في العمليات.
الهندسة الصناعية.
هندسة الآلات.
أو ما يعادلها.
التخصصات الصحية:
التمريض.
أو ما يعادلها.
الشروط :
درجة البكالوريوس فأعلى في التخصصات الموضحة أعلاه.
معدل تراكمي لا يقل عن 2.5 من 4 أو ما يعادلها.
التقديم متاح لغايه يوم الأربعاء بتاريخ 1446/02/03هـ الموافق 2024/08/07م
التخصصات المطلوبة:
التخصصات التقنية:
علوم الحاسب.
تقنية المعلومات.
هندسة الحاسب.
هندسة البرمجيات.
هندسة النظم.
الأمن السيبراني.
أو ما يعادلها.
التخصصات الإدارية:
إدارة الأعمال.
الموارد البشرية.
إدارة سلاسل الإمداد.
نظم المعلومات.
المالية.
المحاسبة.
التسويق.
الإعلام والاتصال.
أو ما يعادلها.
التخصصات الهندسية:
الهندسة الكيميائية.
الهندسة الميكانيكية.
الهندسة الكهربائية.
هندسة الأتمتة.
هندسة التحكم في العمليات.
الهندسة الصناعية.
هندسة الآلات.
أو ما يعادلها.
التخصصات الصحية:
التمريض.
أو ما يعادلها.
الشروط :
درجة البكالوريوس فأعلى في التخصصات الموضحة أعلاه.
معدل تراكمي لا يقل عن 2.5 من 4 أو ما يعادلها.
التقديم متاح لغايه يوم الأربعاء بتاريخ 1446/02/03هـ الموافق 2024/08/07م
+*+*+*+*+*+
تعلن شركة دار الإسناد للخدمات الغذائية عن وظيفة بفروع مطاعمها (ديب فرايز) بالدمام - الخبر - الأحساء
المسمى الوظيفي: محاسب زبائن
المتطلبات:
- سعودي الجنسية
- شهادة الثانوية
- لا يشترط خبرة
- العمل دوام كامل
المميزات:
- راتب 6050 ريال
- تطوير وظيفي
- بيئة عمل محفزة
- توظيف فوري
إرسال السيرة الذاتية بعنوان المسمى الوظيفي والمدينة المطلوبة على الواتساب أو الإيميل
الإيميل: jobs@daralesnad.net
واتساب: 0534585297
المسمى الوظيفي: محاسب زبائن
المتطلبات:
- سعودي الجنسية
- شهادة الثانوية
- لا يشترط خبرة
- العمل دوام كامل
المميزات:
- راتب 6050 ريال
- تطوير وظيفي
- بيئة عمل محفزة
- توظيف فوري
إرسال السيرة الذاتية بعنوان المسمى الوظيفي والمدينة المطلوبة على الواتساب أو الإيميل
الإيميل: jobs@daralesnad.net
واتساب: 0534585297
+*+*++*+*+
أعلنت
جامعة الملك سعود للعلوم الصحية عبر موقعها الإلكتروني (بوابة التوظيف)
توفر وظائف لحملة الثانوية فأعلى بالرياض وجدة والأحساء، وذلك وفقاً للشروط
وطريقة التقديم الموضحة أدناه.
الوظائف:
- مشغل رسومات أول.
- مسؤول تدريب الحماية من الحريق.
- كبير محللي البرامج.
- أخصائي تمويل الأبحاث.
- مساعد إداري (ثانوية فأعلى).
- منسق أبحاث ثالث.
- باحث مابعد شهادة الدكتوراة.
- مشرف التعليم الإلكتروني.
- فني مكتبة.
- منسق ثاني دورات الإصابات.
- أمين مختبر المهارات.
- إطفائي.
- مراقب إطفاء.
أماكن العمل:
- الرياض.
- جدة.
- الأحساء.
طريقة التقديم:
+*+*+*+*+*+
أعلنت
شركة المراعي عبر موقعها الإلكتروني (بوابة التوظيف) 22 وظيفة شاغرة لحملة
الثانوية العامة فأعلى بعدة مناطق بالمملكة، وذلك وفقاً لبقية التفاصيل
الموضحة أدناه.
الوظائف:
- مسؤول الموارد البشرية.
- مساعد مدير حسابات تقنية المعلومات.
- مشرف المبيعات الإقليمي.
- شريك أعمال تقنية المعلومات.
- أخصائي تقنية المعلومات.
- مسؤول تقنية المعلومات.
- مهندس أجهزة.
- مُحلل دعم SAP.
- مدير صيانة المزرعة.
- محاسب.
- مراقب المخزون (ثانوية فأعلى).
- مدير المختبر.
- مدير الورشة.
- مشرف الورشة.
- وغيرها من الوظائف.
أماكن العمل:
- الرياض.
- جدة.
- الدمام.
- حائل.
- لخرج.
المؤهلات:
- الثانوية العامة.
- الدبلوم.
- البكالوريوس.
+*+*+*+*+*+
حسابنا
متخصص بالاعلان (فقط) عن الوظائف الشاغرة في السعودية ليس لنا علاقه
بالتوظيف المباشر ولانستقبل السير الذاتيه ولا نعلن عن تدريب أو تمهير
*نخلي مسئوليتنا ونحذر من بعض الإعلانات المحتالة والتي يطالب أصحابها بمبالغ مالية أو مقابل للتوظيف .
لمتابعتنا
Snap: wazaeef1
Facebook: wazaeef1
Twitter: wazaeef
Telegram: wazaeef
بالتوفيق للجميع ودعواتكم الصادقه
تعليقات
إرسال تعليق