نبحث عن مهندسة مدنية
ب جدة
خبرة ٦ سنوات على الاقل
تستطيع الانضمام مباشرة
ارجو ارسال السيرة الذاتية باللغة الانجليزية
مع شهادات الخبرة :
+*+*+*+*+*+*+
تعلن مجموعة بوبر القابضة عن توفر شاغر وظيفي للسعودين فقط في عدة اقسام :
بجده
- تسويق
- محاسبه
- سكرتير تنفيذي
الشروط :
التسويق :
مبتدأ الخبرة
الالمام ببرامج المايكروسوفت اوفيس
المحاسب :
خبرة 5 سنوات
الالمام بالبرامج المحاسبية
سكرتير تنفيذي :
مبتدأ الخبرة
الالمام ببرامج المايكروسوفت اوفيس
لغة انجليزيه من جيد الى ممتاز
ارسال السيرة الذاتية بعنوان الوظيفة على : saudi2030job@gmail.com
+*+*+*+*+*+*+
شركة وطنية
تعمل في مجال المقاولات و البناء و التشييد
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
Procurement Officer- موظف مشتريات (العدد المطلوب: 2)
الجنس للرجال
نوع العمل مكتبي
المؤهل العلمي Bachelor degree
الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال العمل
متطلبات أخرى
1.لديه خلفيه عن
Steel structure
2. Good English
مكان العمل جدة
الجنسية للسعوديين
ملاحظات إضافية Should understand steel structure
بداية العمل فوراُ
آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة وطنية (تعمل في مجال المقاولات و البناء و التشييد)
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.40583@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + مدينة العمل في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+
شركة وطنية
تعمل في مجال المطاحن
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
مساعد مدير مخزن
الجنس للرجال
المؤهل العلمي غير محدد
الخبرة خبرة كافية في مجال العمل
مكان العمل جدة
الجنسية للسعوديين
بداية العمل فوراُ
آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة وطنية (تعمل في مجال المطاحن)
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.62774@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + مدينة العمل في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+
روضة أطفال
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
معلمات رياض أطفال
الجنس للنساء (بدون إحتلاط)
المؤهل العلمي تخصص رياض أطفال
الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال رياض الأطفال
مكان العمل المدينة المنورة
الجنسية للسعوديين
بداية العمل فوراُ
آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل روضة أطفال
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: school.293@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + مدينة العمل في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+
شركة تجارية
تعمل في مجال الأسواق و البيع بالتجزئة
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
أمين مخزن
الجنس للرجال
المؤهل العلمي مؤهل مناسب
الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال العمل
متطلبات أخرى 1. إجادة اللغة الإنجليزية
2. إجادة استخدام الحاسب الآلي
مكان العمل 1. أبها
2. خميس مشيط
الجنسية للسعوديين
بداية العمل فوراُ
آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة تجارية (تعمل في مجال الأسواق و البيع بالتجزئة)
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.75974@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*++*+
تعلن إحدى شركات مجموعة محمد يوسف ناغي قطاع المواد الاستهلاكية عن توفر فرص وظيفية ( مصفف أرفف) للسعوديين فقط في المدن التالية :
1- مكة
متطلبات الوظيفة :
1- ان يكون المتقدم سعودي الجنسية.
2- حاصل على الدرجة الثانوية .
3- إجادة استخدام الاجهزة الذكية.
4- رخصة قيادة سارية المفعول.
5- إمتلاك سيارة خاصة .
لذا من لديه الخبرة وتنطبق عليه الشروط الموضحة أعلاه نرجو تقديم طلب التوظيف عبر الرابط الاميل اناه مع كتابة اسم الوظيفة والمدينة فيه موضوع الاميل.
مثال : مصفف ارفف - مكه
jobs.west@fmcg.mynaghi.com
1- مكة
متطلبات الوظيفة :
1- ان يكون المتقدم سعودي الجنسية.
2- حاصل على الدرجة الثانوية .
3- إجادة استخدام الاجهزة الذكية.
4- رخصة قيادة سارية المفعول.
5- إمتلاك سيارة خاصة .
لذا من لديه الخبرة وتنطبق عليه الشروط الموضحة أعلاه نرجو تقديم طلب التوظيف عبر الرابط الاميل اناه مع كتابة اسم الوظيفة والمدينة فيه موضوع الاميل.
مثال : مصفف ارفف - مكه
jobs.west@fmcg.mynaghi.com
+*+*+*+*+*+*+
أعلن المستشفى السعودي الألماني المدينة المنورة عن وظائف إدارية وصحية .
الوظائف:
مدير خدمات مساندة:
سعودي الجنسية.
حاصل على درجة البكالوريوس.
خبرة إدارية في نفس المجال.
إجادة اللغة الإنجليزية.
إجادة مهارات التواصل.
فني تعقيم:
دبلوم التعقيم الطبي.
رخصة صحية سارية.
إتقان اللغة الإنجليزية.
مهارات تواصل جيدة.
محاسب:
سعودي الجنسية.
حاصل على بكالوريوس في المالية والمحاسبة.
توفر شهادة من الهيئة السعودية للمراجعين والمحاسبين.
خبرة في نفس المجال سنة فأكثر.
إجادة اللغة الإنجليزية.
إجادة مهارات التواصل.
إجادة استخدام الحاسب الآلي وبرامج شركة مايكروسوفت أوفيس.
للتقديم يرجي ارسال السيرة الذاتية مع كتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة :
saalbaqshi@sghgroup.net
الوظائف:
مدير خدمات مساندة:
سعودي الجنسية.
حاصل على درجة البكالوريوس.
خبرة إدارية في نفس المجال.
إجادة اللغة الإنجليزية.
إجادة مهارات التواصل.
فني تعقيم:
دبلوم التعقيم الطبي.
رخصة صحية سارية.
إتقان اللغة الإنجليزية.
مهارات تواصل جيدة.
محاسب:
سعودي الجنسية.
حاصل على بكالوريوس في المالية والمحاسبة.
توفر شهادة من الهيئة السعودية للمراجعين والمحاسبين.
خبرة في نفس المجال سنة فأكثر.
إجادة اللغة الإنجليزية.
إجادة مهارات التواصل.
إجادة استخدام الحاسب الآلي وبرامج شركة مايكروسوفت أوفيس.
للتقديم يرجي ارسال السيرة الذاتية مع كتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة :
saalbaqshi@sghgroup.net
+*+*+*+*+*+*
أعلنت مدارس الذكر الحكيم الأهلية لتحفيظ القرآن الكريم بجدة عن وظائف تعليمية في عدة تخصصات .
التخصصات المطلوبة:
معلم لغة عربية.
معلم إسلاميات.
معلم صف.
معلم لغة إنجليزية.
التخصصات المطلوبة:
معلم لغة عربية.
معلم إسلاميات.
معلم صف.
معلم لغة إنجليزية.
للتقديم
+*+*+*+*+*+*
شركة مخابز ومطاعم في مدينة جدة حي الروضة
مسؤول تسويق ومبيعات
المؤهل العلمي: شهادة لا تقل عن (ثانوية عامة + دبلوم تسويق ومبيعات)
يشترط خبره لاتقل عن 3 سنوات في مجال الأغذية
لديه رخصة قيادة + سيارة
الجنسية: الأفضلية للسعوديين
من تتوفر عليه الشروط السابقة الرجاء ارسال السيرة الذاتيه على الايميل التالي مع ذكر مسمى الوظيفة:
info@yana.sa
الرواتب تحدد بعد المقابلة الشخصي
مسؤول تسويق ومبيعات
المؤهل العلمي: شهادة لا تقل عن (ثانوية عامة + دبلوم تسويق ومبيعات)
يشترط خبره لاتقل عن 3 سنوات في مجال الأغذية
لديه رخصة قيادة + سيارة
الجنسية: الأفضلية للسعوديين
من تتوفر عليه الشروط السابقة الرجاء ارسال السيرة الذاتيه على الايميل التالي مع ذكر مسمى الوظيفة:
info@yana.sa
الرواتب تحدد بعد المقابلة الشخصي
+*+*+*+*+*+*
We are A leading architecture
and engineering design consultancy company based in Jeddah looking for A
Senior Training Specialist in its head office as per the requirements:
1. (Female/ Male).
2. Speaking, writing, reading English
3. Has at least 3-5 years’ experience at same field
4. Manage time effectively and efficiently.
5. Good communication skills
Send your CV with subject ( Senior Training Specialist ) to
recruitment@ihcc.sa
1. (Female/ Male).
2. Speaking, writing, reading English
3. Has at least 3-5 years’ experience at same field
4. Manage time effectively and efficiently.
5. Good communication skills
Send your CV with subject ( Senior Training Specialist ) to
recruitment@ihcc.sa
+*+*+*+*+*+*+
تعلن احدى شركات المقاولات الكبرى عن توفر شاغر وظيفي ( ذكر ) بمسمى:
• مهندس معماري.
الشروط: الموقع: المدينة المنورة. الجنسية: سعودي.
يحمل شهادة بكالوريوس في التخصص.
يحمل شهادة عضوية من هيئة المهندسين.
خبرة لا تقل عن 3 سنوات.
على من يرغب في التقديم على الوظيفة ارسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني أدناه مع كتابة المسمى الوظيفي في العنوان على الايميل التالي :
jobs.kh.sa@gmail.com
• مهندس معماري.
الشروط: الموقع: المدينة المنورة. الجنسية: سعودي.
يحمل شهادة بكالوريوس في التخصص.
يحمل شهادة عضوية من هيئة المهندسين.
خبرة لا تقل عن 3 سنوات.
على من يرغب في التقديم على الوظيفة ارسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني أدناه مع كتابة المسمى الوظيفي في العنوان على الايميل التالي :
jobs.kh.sa@gmail.com
+*+*+*+*+*+
ترغب سلسله مطاعم بمدينه جدة تعيين
مدير مالي او مدقق حسابات بدوام جزئي
على ان يكون لديه خبرة تزيد عن عشر
سنوات
في مجال الحسابات و من سكان مدينه جدة
و سيتم تحديد الراتب بعد
المقابله الشخصيه لذا نامل ممكن تتوفر فيه الشروط ارسال السيرة الذاتيه على
الايميل
مع كتابه اسم الوظيفه المراد التقدم لها في خانه الموضوع
+*+*+*+*+*+*+
تعلن مؤسسة لبن القرية عن شاغر وظيفي بمسمى محاسبة في مدينة جدة
الشروط:
سعودية الجنسية
يفضل وجود خبرة سنة
المميزات
يبدأ الراتب من 6000 ريال
إجازة يومين فالاسبوع
تأمين طبي
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل jobs@alqariah.com مع كتابة المسمى ( محاسبة ) في عنوان الايميل
ملاحظة الوظيفة للجنسين
الشروط:
سعودية الجنسية
يفضل وجود خبرة سنة
المميزات
يبدأ الراتب من 6000 ريال
إجازة يومين فالاسبوع
تأمين طبي
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل jobs@alqariah.com مع كتابة المسمى ( محاسبة ) في عنوان الايميل
ملاحظة الوظيفة للجنسين
+*+*+*+*+*+*
For Saudies only
Company based in Jeddah looking for * Graphics Designer&Digital
Marketer * with the below requirements :-
Experience Requirements
· 3- 5 Years graphics experience
· Have good portfolio
Graphics Designer Roles & Responsibilities
· Design all marketing material like logos, catalogs, flayers, banners, official documents, infographics, digital posts, and icons for use across social platforms.
· Collaborate with executives and employees on overall brand message.
· Coordinating with outside agencies, art services, web designer, marketing, printers, and colleagues as necessary.
· Visit branches and update branch layout & marketing materials.
Handle social media platforms and websites.
Manage marketing campaigns.
Graphics Designer Essential Skills
Software
· Adobe InDesign
· Adobe Illustrator
· Adobe Photoshop
· Adobe Dreamweaver
· AutoCAD
Other Skills
· Understanding of the printing process and specifications
· Creative content thinking
· Well know how about digital marketing.
Languages:
English: Fluent (speaking & writing)
Arabic: Fluent (speaking & writing)
If you are interested, Please share your cv to Jasc.career@gmail.com
Company based in Jeddah looking for * Graphics Designer&Digital
Marketer * with the below requirements :-
Experience Requirements
· 3- 5 Years graphics experience
· Have good portfolio
Graphics Designer Roles & Responsibilities
· Design all marketing material like logos, catalogs, flayers, banners, official documents, infographics, digital posts, and icons for use across social platforms.
· Collaborate with executives and employees on overall brand message.
· Coordinating with outside agencies, art services, web designer, marketing, printers, and colleagues as necessary.
· Visit branches and update branch layout & marketing materials.
Handle social media platforms and websites.
Manage marketing campaigns.
Graphics Designer Essential Skills
Software
· Adobe InDesign
· Adobe Illustrator
· Adobe Photoshop
· Adobe Dreamweaver
· AutoCAD
Other Skills
· Understanding of the printing process and specifications
· Creative content thinking
· Well know how about digital marketing.
Languages:
English: Fluent (speaking & writing)
Arabic: Fluent (speaking & writing)
If you are interested, Please share your cv to Jasc.career@gmail.com
+*+*+*+*+*+*+
شركة رائدة في مجال البيع بالتجزئه .. نعلن عن الوظيفة التاليه:
الوظيفة / موظفة موارد بشرية
المؤهل : بكالوريوس
المدينة : جدة
اللغه الانجليزيه : ممتازه
المهام : مسؤولة عن شؤون الموظفين - المتابعة اليومية - الإجازات - الحضور والانصراف - نظام الموارد البشرية - العلاقات الحكوميه - الرواتب - نهاية الخدمة
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الإيميل معنون بـ ( موظفة موارد بشرية )
Jobs@amjadunited.com
الوظيفة / موظفة موارد بشرية
المؤهل : بكالوريوس
المدينة : جدة
اللغه الانجليزيه : ممتازه
المهام : مسؤولة عن شؤون الموظفين - المتابعة اليومية - الإجازات - الحضور والانصراف - نظام الموارد البشرية - العلاقات الحكوميه - الرواتب - نهاية الخدمة
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الإيميل معنون بـ ( موظفة موارد بشرية )
Jobs@amjadunited.com
+*+*+*+*+*+*+
Required Job: LCs and LGs Accountant at Al Yamamah Industrial Company
Experience:
• Two years or more of related industry experience.
• Bachelor’s degree in Accounting desired.
The Main Required Knowledge and Skills:
• Must be fluent in English Language.
• Must be proficient with Microsoft Office (Excel, Power Point, and Word) and able to work in multiple systems.
• Must be open-minded and have a team spirit.
• Must have effective verbal and written communication skills and be thorough and detail oriented.
• Must help in the effective utilization of customs exemptions.
• The ability to work under pressure.
• The ability to prioritize and multi-task to meet the strict deadlines is necessary.
• The ability to review and analyze the purchases, sales, insurance and facilities contracts.
• The ability to fill and review the requests of letters of credit, bank guarantees, advance payment bonds and performance bonds.
• The ability to analyze and deal with all statements and documents received from the Suppliers, Banks, Zakat, Customs, Insurance Companies & Brokers and Tax Authority and any other agencies.
• The ability to prepare the required monthly and annually reports of VAT, Zakat and Customs.
• The ability to enter all the required data and analysis to the ERP system - SAP.
• The ability to replace other colleagues in the treasury department during their annual leave or sudden vacancies.
• The ability to do any other duties and responsibilities which the CFO may assign.
Please send your CV’s at Job@yamsteel.com
Experience:
• Two years or more of related industry experience.
• Bachelor’s degree in Accounting desired.
The Main Required Knowledge and Skills:
• Must be fluent in English Language.
• Must be proficient with Microsoft Office (Excel, Power Point, and Word) and able to work in multiple systems.
• Must be open-minded and have a team spirit.
• Must have effective verbal and written communication skills and be thorough and detail oriented.
• Must help in the effective utilization of customs exemptions.
• The ability to work under pressure.
• The ability to prioritize and multi-task to meet the strict deadlines is necessary.
• The ability to review and analyze the purchases, sales, insurance and facilities contracts.
• The ability to fill and review the requests of letters of credit, bank guarantees, advance payment bonds and performance bonds.
• The ability to analyze and deal with all statements and documents received from the Suppliers, Banks, Zakat, Customs, Insurance Companies & Brokers and Tax Authority and any other agencies.
• The ability to prepare the required monthly and annually reports of VAT, Zakat and Customs.
• The ability to enter all the required data and analysis to the ERP system - SAP.
• The ability to replace other colleagues in the treasury department during their annual leave or sudden vacancies.
• The ability to do any other duties and responsibilities which the CFO may assign.
Please send your CV’s at Job@yamsteel.com
+*+*+*+*+*+*+
An Industrial Company in Jeddah looking to recruit an experienced in (Inventory Controller)
Requirements:
Saudi Arabia Nationality
Bachelor's degree in Accountant
Years of experience (2_7 years)
priority whom working in industry field and SAP system
Excellent written and verbal communication skills
Fluent - Arabic / good English
Job Description :
• Developing and implementing inventory control systems and practices.
• Coordinating the logistics of purchase orders, stock transfers, deliveries, tagging, and processing.
• Tracking inbound and outbound orders to prevent overstocking and out-of-stock (OOS).
• Performing regular stock and sudden checks and reporting any issues to the direct manager.
• Putting the annual stock count plan for all company factories with arranged timetable.
• Prepare the monthly closing report of stores balances including the major products lines analysis.
• Report the goods returned with the reason behind and quality report, assure the fully processed in SAP
• Prepare inventory budgets and forecast at entity level based on overall group finance budgets and forecasts.
• Manage and control the up normal materials prices and cost related and report it daily after investigation.
• Ability to be a team leader and prepare a comprehensive professional stock count report include the damages, unused, scraped, missed, rusted, unrecorded etc. with analyzing the variances and recommended actions.
• Review inventory adjustment and post approved inventory adjustment requests in ERP system
• Prepare the monthly report of Local and import procurements with applying COGS formula.
• Control and manage the offset inventory accounts and unsettled balances with deep analysis of the gaps.
• Participates in inventory audits and cycle counts as required and any other inventory analysis required.
• Analyze and control the estimated PO’s charged costs like customs, freights etc. and report it periodically
• Ability to prepare the forecasted stock balances using the committed Lc’s data to estimate the expected changes in average stock prices and reflection on the production cost.
• Prepare and analyze the slow-****** items with provisioned in monthly basis according to company policy.
• Ability to work under pressure and doing any work requested from the direct manager to achieve the department efficiency and minimize the risk assessment
Benefits:
Basic Salary
Housing allowance
Transportation allowance
Medical Insurance
Two days off (Friday & Saturday)
30 days leave per year
please send your CV's to job@yamsteel.com
and put your Major in the Title
Requirements:
Saudi Arabia Nationality
Bachelor's degree in Accountant
Years of experience (2_7 years)
priority whom working in industry field and SAP system
Excellent written and verbal communication skills
Fluent - Arabic / good English
Job Description :
• Developing and implementing inventory control systems and practices.
• Coordinating the logistics of purchase orders, stock transfers, deliveries, tagging, and processing.
• Tracking inbound and outbound orders to prevent overstocking and out-of-stock (OOS).
• Performing regular stock and sudden checks and reporting any issues to the direct manager.
• Putting the annual stock count plan for all company factories with arranged timetable.
• Prepare the monthly closing report of stores balances including the major products lines analysis.
• Report the goods returned with the reason behind and quality report, assure the fully processed in SAP
• Prepare inventory budgets and forecast at entity level based on overall group finance budgets and forecasts.
• Manage and control the up normal materials prices and cost related and report it daily after investigation.
• Ability to be a team leader and prepare a comprehensive professional stock count report include the damages, unused, scraped, missed, rusted, unrecorded etc. with analyzing the variances and recommended actions.
• Review inventory adjustment and post approved inventory adjustment requests in ERP system
• Prepare the monthly report of Local and import procurements with applying COGS formula.
• Control and manage the offset inventory accounts and unsettled balances with deep analysis of the gaps.
• Participates in inventory audits and cycle counts as required and any other inventory analysis required.
• Analyze and control the estimated PO’s charged costs like customs, freights etc. and report it periodically
• Ability to prepare the forecasted stock balances using the committed Lc’s data to estimate the expected changes in average stock prices and reflection on the production cost.
• Prepare and analyze the slow-****** items with provisioned in monthly basis according to company policy.
• Ability to work under pressure and doing any work requested from the direct manager to achieve the department efficiency and minimize the risk assessment
Benefits:
Basic Salary
Housing allowance
Transportation allowance
Medical Insurance
Two days off (Friday & Saturday)
30 days leave per year
please send your CV's to job@yamsteel.com
and put your Major in the Title
+*+*+*+*+*+*+
An Industrial Company in Jeddah looking to recruit an experienced in (Cost Accountant)
Requirements:
Saudi Arabia Nationality
Bachelor's degree in Accountant
Years of experience (1_5 years)
priority whom working in industry field and SAP system
Excellent written and verbal communication skills
Fluent - Arabic / good English
Job Description :
• Analyze any changes in goods or services provided in order to determine what effect it has on the cost.
• Analyze manufacturing costs and prepare regular reports comparing standard costs to actual costs.
• Make and check estimates of new and proposed product costs through SAP.
• Provide management with reports that specify and compare factors that affect prices and profitability of products.
• Records cost information for use in controlling expenditures.
• Ability to compare between the new and current standard costs of finished goods and production components and evaluate the variances by cost element.
• Review and analyze actual production cost vs. budget/standard and recommending changes/improvements
• Monitor and report on inventory and cost measurements
• Analyze controls for inventory processes including cycle counting, physical counting, consignment inventories
• Reconcile all inventory related accounts and make month end journal entries
• Help to run month end reports on month end weekend and the necessary reports required from the direct manager
• Collecting and analyzing data about a company’s operational costs
• Preparing audit reports and presenting their findings to management
• Reporting monthly the changes in labor cost, casuals, etc.. and compared to plant capacity and volume.
Benefits:
Basic Salary
Housing allowance
Transportation allowance
Medical Insurance
Two days off (Friday & Saturday)
30 days leave per year
please send your CV's to job@yamsteel.com
and put your Major in the Title
Requirements:
Saudi Arabia Nationality
Bachelor's degree in Accountant
Years of experience (1_5 years)
priority whom working in industry field and SAP system
Excellent written and verbal communication skills
Fluent - Arabic / good English
Job Description :
• Analyze any changes in goods or services provided in order to determine what effect it has on the cost.
• Analyze manufacturing costs and prepare regular reports comparing standard costs to actual costs.
• Make and check estimates of new and proposed product costs through SAP.
• Provide management with reports that specify and compare factors that affect prices and profitability of products.
• Records cost information for use in controlling expenditures.
• Ability to compare between the new and current standard costs of finished goods and production components and evaluate the variances by cost element.
• Review and analyze actual production cost vs. budget/standard and recommending changes/improvements
• Monitor and report on inventory and cost measurements
• Analyze controls for inventory processes including cycle counting, physical counting, consignment inventories
• Reconcile all inventory related accounts and make month end journal entries
• Help to run month end reports on month end weekend and the necessary reports required from the direct manager
• Collecting and analyzing data about a company’s operational costs
• Preparing audit reports and presenting their findings to management
• Reporting monthly the changes in labor cost, casuals, etc.. and compared to plant capacity and volume.
Benefits:
Basic Salary
Housing allowance
Transportation allowance
Medical Insurance
Two days off (Friday & Saturday)
30 days leave per year
please send your CV's to job@yamsteel.com
and put your Major in the Title
+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة التركي القابضة Alturki Holding عن وظيفة مساعد فني Technical Helper شاغرة وذلك للعمل بجدة
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+*+
الوظائف الرمز الوظيفي:
مشرف أعمال صيانة - 3 وظائف :
خبرة لا تقل عن 3 سنوات.
مسؤول سلامة بيئية - 3 وظائف :
خبرة لا تقل عن 3 سنوات + معرفة أساسية لمكافحة العدوى.
فني كهرباء مباني :
دبلوم كهرباء + خبرة لا تقل عن 3 سنوات.
فني تبريد وتكييف :
دبلوم فني تبريد وتكييف + خبرة لا تقل عن 5 سنوات.
فني أعمال نجارة :
خبرة لا تقل عن 5 سنوات في المجال.
فني أعمال مدنية :
دبلوم فني + خبرة لا تقل عن 3 سنوات في المجال.
مدير مشروع :
هندسة كهرباء أو ميكانيكا + خبرة لا تقل عن سنتين.
مهندس مرافق -* وظيفتان :
هندسة + خبرة لا تقل عن سنتين.
أخصائي السلامة - وظيفتان :
يشترط وجود خبرة.
فني أعمال صيانة - وظيفتان :
يشترط وجود خبرة.
مساعد مدير المشروع :
يشترط وجود الخبرة + هندسة كهرباء أو ميكانيكا.
للتقديم يرجي ارسال السيرة الذاتية PDF مع كتابة مسمى الوظيفة + الرمز الوظيفي في عنوان الرسالة :
CV@spectra.com.sa
++*+*+*+*+*+*+
حسابنا متخصص بالاعلان (فقط) عن الوظائف الشاغرة في السعودية ليس لنا علاقه بالتوظيف المباشر ولانستقبل السير الذاتيه
* نخلي مسئوليتنا ونحذر من بعض الإعلانات المحتالة والتي يطالب أصحابها بمبالغ مالية أو مقابل للتوظيف .
لمتابعتنا
Snap: wazaeef1
Facebook: wazaeef1
Twitter: wazaeef
Telegram: wazaeef
بالتوفيق للجميع ودعواتكم الصادقه
تعليقات
إرسال تعليق