مؤسسة تجارية
تعمل في مجال الأزياء النسائية الراقية
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
بائعات أزياء نسائية
الجنس للنساء المؤهل العلمي الشهادة الثانوية فما فوق الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال العمل
مكان العمل 1. مكة المكرمة
2. المدينة المنورة
3. الرياض
4. جدة
5. الدمام
6. الطائف
7. ينبع الجنسية للسعوديين بداية العمل فوراُ آخر موعد للتفديم عند إكتمال العدد المطلوب صاحب العمل مؤسسة تجارية (تعمل في مجال الأزياء النسائية الراقية) طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.46869@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+*
شركة وطنية كبرى
تعمل في مجال معارض الأزياء النسائية
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
مديرة معرض
الجنس للنساء المؤهل العلمي غير محدد الخبرة خبرة لا تقل عن سنتين
في مجال إدارة المعارض متطلبات أخرى 1. لغة إنجليزية جيدة
2. شخصية قيادية قوية
3. القدرة على تحمل ضغط العمل
مكان العمل 1. الرياض
2. جدة
3. الدمام
4. أبها
5. حائل
6. عرعر
7. الأحساء
8. حفر الباطن
9. الخبر
10. الخفجي
11. الظهران
12. القصيم
الراتب و الميزات رواتب مغرية + التسجيل بالتأمينات الإجتماعية
الجنسية للسعوديين بداية العمل فوراُ آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة وطنية كبرى (تعمل في مجال معارض الأزياء النسائية) طريقة
التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.11610@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+*+
شركة وطنية كبرى
تعمل في مجال معارض الأزياء النسائية
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
ممثلة مبيعات
الجنس للنساء (إحتلاط) المؤهل العلمي الكفاءة المتوسطة فما فوق الخبرة يفضل من لديه خبرة في مجال البيع متطلبات أخرى 1. القدرة على تحمل ضغط العمل
2. إمكانية بدء العمل فوراً
مكان العمل 1. الرياض
2. جدة
3. الدمام
4. أبها
5. حائل
6. عرعر
7. الأحساء
8. حفر الباطن
9. الخبر
10. الخفجي
11. الظهران
12. القصيم
الراتب و الميزات رواتب مغرية + التسجيل بالتأمينات الإجتماعية الجنسية للسعوديين بداية العمل فوراُ آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء صاحب العمل شركة وطنية كبرى (تعمل في مجال معارض الأزياء النسائية) طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.11610@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+
Job brief:
We are looking for an Operations Assistant to join our team to work with other staff members to ensure that administrative tasks are completed and that the business functions efficiently.
responsibilities include:
- reports to the operations manager
- Acting as second-in-command to the Manager and taking care of all duties in their absence
- Assisting the Manager with operational issues
- Scheduling meetings and team building sessions as required.
- Promptly answering the questions of staff and other stakeholders.
- Providing excellent customer service and maintaining relationships with vendors.
- Preparing and filing forms and other documents.
- Taking inventory and ordering as needed.
- Updating logs and order forms.
- Analyzing all operations and forwarding suggestions for improvement to the Manager.
- take minutes at meetings, forward and distribute mail as required, and prepare and file relevant documents.
Requirements:
- Bachelor's degree or equivalent
- Microsoft office.
- Previous experience in a similar role.
- Excellent written and verbal communication skills.
- A willingness to learn.
If you are the one, or can recommend someone, then please share your/ his C.V to jobss3udi@gmail.com .
Note:
Please write the name of the position you applying for in the email
We are looking for an Operations Assistant to join our team to work with other staff members to ensure that administrative tasks are completed and that the business functions efficiently.
responsibilities include:
- reports to the operations manager
- Acting as second-in-command to the Manager and taking care of all duties in their absence
- Assisting the Manager with operational issues
- Scheduling meetings and team building sessions as required.
- Promptly answering the questions of staff and other stakeholders.
- Providing excellent customer service and maintaining relationships with vendors.
- Preparing and filing forms and other documents.
- Taking inventory and ordering as needed.
- Updating logs and order forms.
- Analyzing all operations and forwarding suggestions for improvement to the Manager.
- take minutes at meetings, forward and distribute mail as required, and prepare and file relevant documents.
Requirements:
- Bachelor's degree or equivalent
- Microsoft office.
- Previous experience in a similar role.
- Excellent written and verbal communication skills.
- A willingness to learn.
If you are the one, or can recommend someone, then please share your/ his C.V to jobss3udi@gmail.com .
Note:
Please write the name of the position you applying for in the email
+*++*+*+*+*+
مطلوب موظف سعودي ( فني نظم ومعلومات ) في قسم الـ IT
للعمل في شركة في الخبر
يجيد اللغه الانجليزية تحدث و كتابة
الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل gro@retalresidence.com
للعمل في شركة في الخبر
يجيد اللغه الانجليزية تحدث و كتابة
الرجاء ارسال السيرة الذاتية على الايميل gro@retalresidence.com
تعليقات
إرسال تعليق