شركة تجارية كبرى متعددة النشاطات
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
1 - فني الكترونيات
2 - فني كهرباء
الجنس للرجال المؤهل العلمي دبلوم في التخصص الخبرة لا يشترط خبرة متطلبات أخرى رخصة الإعتماد من هيئة المهندسين
مكان العمل
1. الرياض
2. جدة
3. الدمام
الدوام
- دوام كامل
- 6 أيام عمل في الأسبوع الراتب يحدد الراتب بعد المقابلة الشخصية
الجنسية عير محددة بداية العمل فوراُ آخر موعد للتفديم عند الإكتفاء
صاحب العمل شركة تجارية كبرى متعددة النشاطات طريقة التقديم ترسل السير
الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.91140@yasariyah.com
الرجاء كتابة مسمى الوظيفة + المدينة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة مياه هنا عن وظائف شاغرة بمجال المبيعات بجميع مناطق المملكة .
المسمى الوظيفي:
مندوب مبيعات.
المؤهل المطلوب:
الشهادة المتوسطة الكفاءة فأعلى.
المسمى الوظيفي:
مندوب مبيعات.
المؤهل المطلوب:
الشهادة المتوسطة الكفاءة فأعلى.
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية مع كتابة مسمى الوظيفة في عنوان الرسالة :
job@hanawater.com
أعلنت شركة سيمنز Siemens عن وظيفة مهندس خدمة محركات Engineer /Drives شاغرة وذلك للعمل بالقصيم والخبر
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة مشكاتي للإنارة والكهرباء عن وظائف لحملة الثانوية فأعلى بالرياض والدمام .
المسمى الوظيفي:
بائع.
الشروط:
التفرغ التام.
العمر من 18 سنة فما فوق.
الدوام فترتين دوام كامل.
المزايا:
إجازة يومين.
عمولة شهرية.
الطلبات:
السيرة الذاتية.
صورة من المؤهلات والشهادات.
للتقديم يرجي ارسال السيرة الذاتية والمستندات المطلوبة مع كتابة مسمى الوظيفة والمدينة في عنوان الرسالة :
career@meshkati.sa
+*+*+*+*+*+*+*+
مهندس كهربائي مهندس الكترونيات بالشرقية
للتقديم
+*+*+*+*+*+*+
شركة تعمل في مجال المشاريع في منطقة خريص وبقيق تبحث عن موظفين في المجال التالي:
مشغل لودر
لديه رخصة (شيول) من المرور
سعودي
الراتب 5500إلى 6000
يوجد سكن في المشروع
يوجد ساعات عمل إضافي
يمنع الاتصال
للتواصل واتس اب فقط
0503983129
ينتهي التقديم في يوم 2021/12/31
مشغل لودر
لديه رخصة (شيول) من المرور
سعودي
الراتب 5500إلى 6000
يوجد سكن في المشروع
يوجد ساعات عمل إضافي
يمنع الاتصال
للتواصل واتس اب فقط
0503983129
ينتهي التقديم في يوم 2021/12/31
++*+*+*+*+*
احد اكبر الشركات في في مجال الاثاث تعلن عن حاجتها لموظفي للعمل بالوظيفه ادناه بمدينة الخبر
مسمى الوظيفة :
كوول سنتر-خدمة عملاء
الشروط :
سعودي الجنسية
خبره جيده في المجال
يتحمل ظغط العمل وان يكون جاد ومتفرغ ولديه التزام لخدمة العملاء بشكل احترافي
دبلوم وما فوق
لغه انجليزيه جيده
المميزات :
راتب مناسب
تامين طبي للموظف و الزوجة والابناء
دورات تدريبية
تسجيل بالتامينات الاجتماعية
يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي :
Sah190@hotmail.com
يرجى ذكر الوظيفه المتقدم لها في عنوان الايميل (كووول سنتر)
مسمى الوظيفة :
كوول سنتر-خدمة عملاء
الشروط :
سعودي الجنسية
خبره جيده في المجال
يتحمل ظغط العمل وان يكون جاد ومتفرغ ولديه التزام لخدمة العملاء بشكل احترافي
دبلوم وما فوق
لغه انجليزيه جيده
المميزات :
راتب مناسب
تامين طبي للموظف و الزوجة والابناء
دورات تدريبية
تسجيل بالتامينات الاجتماعية
يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي :
Sah190@hotmail.com
يرجى ذكر الوظيفه المتقدم لها في عنوان الايميل (كووول سنتر)
+*+*+*+*+*+*+
فرص عمل في منشأة هندسية وطنية في مدينة الخبر
الشواغر
رسام هندسي
رسام معماري
الشروط
- مؤهل دبلوم او اعلى في نفس المجال
- يفضل وجود خبرة
- عضو في الهيئة السعودية للمهندسين
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية مع كتابة الوظيفة بالعنوان
hr.alljobs2021@gmail.com
الشواغر
رسام هندسي
رسام معماري
الشروط
- مؤهل دبلوم او اعلى في نفس المجال
- يفضل وجود خبرة
- عضو في الهيئة السعودية للمهندسين
للتقديم الرجاء ارسال السيرة الذاتية مع كتابة الوظيفة بالعنوان
hr.alljobs2021@gmail.com
+*+*+*+*+*+*
نعلن عن توفر شاغر وظيفي
: اخصائية تغذية علاجية في شركة تغذية صحية بالدمام
الشروط :
- الوظيفة للجنسين فقط
- أن يكون المتقدم للعمل سعودي الجنسية
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :
recruitment@almoaibedgroup.com
الشروط :
- الوظيفة للجنسين فقط
- أن يكون المتقدم للعمل سعودي الجنسية
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :
recruitment@almoaibedgroup.com
+*+*+*+*+*+*+
شركة سعوديه في مجال الدعم اللوجستي ترغب توظيف محاسب عام ( سعودي الجنسيه فقط ) في مدينة الخبر :
▪️يشترط توفر التالي في المتقدم :
١- مؤهل علمي دبلوم او بكالوريس.
٢- خبره لا تقل عن سنتين في المحاسبه.
٣- يفضل اجادة اللغة الانجليزية تحدثاً و كتابة.
٤- لديه خبره في الضريبه و الزكاة و اعداد الميزانيات.
٥- يفضل من لديه الاعتماد المهني من هيئة المحاسبين.
▪️المميزات:
١- الراتب يحدد بعد المقابله.
٢- تأمين طبي للموظف و افراد اسرته.
▪️ الرجاء ارسال السيرة الذاتيه على الايميل المرفق مع كتابة " محاسب عام" في عنوان البريد المرفق.
ملاحظة/ لن ينظر الى اي سيره ذاتية لا تتطابق مع الشروط.
info.postage@gmail.com
▪️يشترط توفر التالي في المتقدم :
١- مؤهل علمي دبلوم او بكالوريس.
٢- خبره لا تقل عن سنتين في المحاسبه.
٣- يفضل اجادة اللغة الانجليزية تحدثاً و كتابة.
٤- لديه خبره في الضريبه و الزكاة و اعداد الميزانيات.
٥- يفضل من لديه الاعتماد المهني من هيئة المحاسبين.
▪️المميزات:
١- الراتب يحدد بعد المقابله.
٢- تأمين طبي للموظف و افراد اسرته.
▪️ الرجاء ارسال السيرة الذاتيه على الايميل المرفق مع كتابة " محاسب عام" في عنوان البريد المرفق.
ملاحظة/ لن ينظر الى اي سيره ذاتية لا تتطابق مع الشروط.
info.postage@gmail.com
+*+*+*+*+*+
A Payroll Supervisor is required for a contracting company working in the oil and gas field in the Eastern Province
Job Description
People Management
Supervise the activities and work of the team members to ensure that targets and objectives are achieved and the business plan is delivered in line with the required policies, processes, procedures and systems.
Remuneration Strategy
Assist in development of compensation and benefits strategies in line with market, to ensure that the compensation system meets the needs of the organisation and is capable to attract and retain the required talent.
Salary Administration
Oversee all data entry activities to ensure all documents related to overtime, bonuses, and other payments are correctly entered and processed on the payroll system.
Lead the preparation of monthly salary settlements, in order to ensure the provision of correct, timely, and accurate amounts to all employees as per their employment contracts.
Execute and process year-end compensation increment for all NOMAC employees and adjust it for annual inflation and experience gained by NOMAC employees, in order to ensure it promotes a ‘pay for performance’ culture in the organisation.
Coordinate with the concerned departments to manage the preparation of the final settlements for terminated personnel, to ensure that final payment is made in accordance with company policy and procedures
Benefits Management
Lead the preparation and administration of all types of employee benefits, leaves and allowances, to ensure proper alignment to their entitlement.
Tax Administration
Lead proper and accurate administration of taxes on all employees’ salaries, in order to ensure adherence to as the relevant governmental laws and regulations.
Employee Support
Provide assistance to NOMAC employees on any clarifications on payroll matters and compensation and policy matters, in order to ensure transparency and employee satisfaction across the organization.
Records Filing & Management
Develop and implement effective personnel filing and record keeping systems, in order to ensure easy retrieval and accessibility to required payroll data.
Ensure that all personnel files are maintained up-to-date and ensure non-disclosure of their information to unauthorized employees, in order to provide full confidentiality and accuracy of the data.
Policies, Processes, Systems & Procedures
Adhere to all relevant organisational and departmental policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out to the required standard and in a consistent manner.
Continuous Improvement
Contribute in the identification and implementation of change initiatives, programmes and projects in line with the organisation’s standards.
Health, Safety, Security & Environment
Adhere to all relevant health, safety, security and environmental procedures, instructions and controls so that the safety of employees and environmental compliance can be guaranteed.
Related Assignments
Perform any other duties which the line manager may require to be carried out.
COMMUNICATION & WORKING RELATIONSHIPS:
Internal:
Needs to work closely with the HR & Administration Manager, Direct Reports, Finance Department, Employees across the region, Recruitment Team and any other relevant departments.
External:
Needs to build a rapport with Consultants & Advisors, Banks, Regulatory and Governmental Bodies and External Auditors.
Skills:
Knowledge of payroll and benefits processing, policies and general market trends
Working knowledge of MS Office – Word and Excel.
Good understanding of the organisation and the region
Knowledge of local laws and regulations
Knowledge of contracts and agreements
Good command of English and Arabic
To apply, write the job in the title
dlpscomksa@gmail.com
Job Description
People Management
Supervise the activities and work of the team members to ensure that targets and objectives are achieved and the business plan is delivered in line with the required policies, processes, procedures and systems.
Remuneration Strategy
Assist in development of compensation and benefits strategies in line with market, to ensure that the compensation system meets the needs of the organisation and is capable to attract and retain the required talent.
Salary Administration
Oversee all data entry activities to ensure all documents related to overtime, bonuses, and other payments are correctly entered and processed on the payroll system.
Lead the preparation of monthly salary settlements, in order to ensure the provision of correct, timely, and accurate amounts to all employees as per their employment contracts.
Execute and process year-end compensation increment for all NOMAC employees and adjust it for annual inflation and experience gained by NOMAC employees, in order to ensure it promotes a ‘pay for performance’ culture in the organisation.
Coordinate with the concerned departments to manage the preparation of the final settlements for terminated personnel, to ensure that final payment is made in accordance with company policy and procedures
Benefits Management
Lead the preparation and administration of all types of employee benefits, leaves and allowances, to ensure proper alignment to their entitlement.
Tax Administration
Lead proper and accurate administration of taxes on all employees’ salaries, in order to ensure adherence to as the relevant governmental laws and regulations.
Employee Support
Provide assistance to NOMAC employees on any clarifications on payroll matters and compensation and policy matters, in order to ensure transparency and employee satisfaction across the organization.
Records Filing & Management
Develop and implement effective personnel filing and record keeping systems, in order to ensure easy retrieval and accessibility to required payroll data.
Ensure that all personnel files are maintained up-to-date and ensure non-disclosure of their information to unauthorized employees, in order to provide full confidentiality and accuracy of the data.
Policies, Processes, Systems & Procedures
Adhere to all relevant organisational and departmental policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out to the required standard and in a consistent manner.
Continuous Improvement
Contribute in the identification and implementation of change initiatives, programmes and projects in line with the organisation’s standards.
Health, Safety, Security & Environment
Adhere to all relevant health, safety, security and environmental procedures, instructions and controls so that the safety of employees and environmental compliance can be guaranteed.
Related Assignments
Perform any other duties which the line manager may require to be carried out.
COMMUNICATION & WORKING RELATIONSHIPS:
Internal:
Needs to work closely with the HR & Administration Manager, Direct Reports, Finance Department, Employees across the region, Recruitment Team and any other relevant departments.
External:
Needs to build a rapport with Consultants & Advisors, Banks, Regulatory and Governmental Bodies and External Auditors.
Skills:
Knowledge of payroll and benefits processing, policies and general market trends
Working knowledge of MS Office – Word and Excel.
Good understanding of the organisation and the region
Knowledge of local laws and regulations
Knowledge of contracts and agreements
Good command of English and Arabic
To apply, write the job in the title
dlpscomksa@gmail.com
+*+*+*+*+*+*+
A Payroll Specialist is required for a contracting company working in the oil and gas field in the Eastern Province
Job Description
Process payroll for employees in the organization
Maintain personnel database regarding salaries
Manage organization budget and expenses
Report to department supervisor regarding daily activities and issues
Work directly with clients to achieve organizational goals as required
Address and resolve employee complaints relating to the payroll system
Skilis
Must be Saudi
Must have 3 years of experience
To apply, write the job in the title
dlpscomksa@gmail.com
Job Description
Process payroll for employees in the organization
Maintain personnel database regarding salaries
Manage organization budget and expenses
Report to department supervisor regarding daily activities and issues
Work directly with clients to achieve organizational goals as required
Address and resolve employee complaints relating to the payroll system
Skilis
Must be Saudi
Must have 3 years of experience
To apply, write the job in the title
dlpscomksa@gmail.com
+*+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة آيلاش للبصريات Eyelash عن وظيفة مصمم جرافيك Graphic Designer شاغرة وذلك للعمل بالدمام
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+*
تعلن مؤسسة القبضة المحكمة عن حاجتها لمدير مالي
الشروط :
1- خبرة 3 سنين أو اكثر
2- 8 ساعات شفت صباحي
للتقديم على الوظيفة /
0568634776
الشروط :
1- خبرة 3 سنين أو اكثر
2- 8 ساعات شفت صباحي
للتقديم على الوظيفة /
0568634776
+*+*+*+*+*+*
أعلنت شركة مذاقات الغذائية Mathaqat Foods Company عن وظيفة مساعد مدير مطعم Assistant Restaurant Manager شاغرة وذلك للعمل بالخبر
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+*
أعلنت شركة أنابيب الشرق المتكاملة للصناعة East Pipes Integrated Company For Industry عن وظيفة اخصائية تسويق /شاغرة للنساء Marketing Specialist وذلك للعمل بالدمام
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+*+
أعلنت شركة بوبا العربية Bupa Arabia عن وظيفة مسؤول أول مركز الاتصال Sr. Officer /Call Center شاغرة وذلك للعمل بالخبر
للتفاصيل والتقديم
+*+*+*+*+*+
نعلن عن توفر شاغر وظيفي طباخ في شركة تغذية صحية بالدمام
الشروط :
- الوظيفة للجنسين
- أن يكون المتقدم للعمل سعودي الجنسية
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :
recruitment@almoaibedgroup.com
الشروط :
- الوظيفة للجنسين
- أن يكون المتقدم للعمل سعودي الجنسية
للتقديم يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي :
recruitment@almoaibedgroup.com
+*+*+*+*+*+*+
حسابنا متخصص بالاعلان (فقط) عن الوظائف الشاغرة في السعودية ليس لنا علاقه بالتوظيف المباشر ولانستقبل السير الذاتيه
* نخلي مسئوليتنا ونحذر من بعض الإعلانات المحتالة والتي يطالب أصحابها بمبالغ مالية أو مقابل للتوظيف .
لمتابعتنا
Snap: wazaeef1
Facebook: wazaeef1
Twitter: wazaeef
Telegram: wazaeef
بالتوفيق للجميع ودعواتكم الصادقه
تعليقات
إرسال تعليق