مؤسسة لديها تطبيق جديد لتوصيل الطلبات بجدة.. نرغب في توظيف
1- مبرمج/مبرمجة PHP لتشغيل وتقديم الصيانة والدعم الفني للتطبيق.
2-َ مسوقة ميدانية للتطبيق لدى جهات التعاقد (يشترط لديها سيارة أو سائق خاص)
التقديم للوظيفتين متاح لجميع الجنسيات. ترسل السيرة الذاتية على الايميل
+*+*+*+*+*+*+
A well-known Japanese company in Saudi Arabia working in the field of Oil & Gas maintenance, operation and logistic is looking for:
Accountant
*Saudi
*Vacancy is in Jeddah-Rabigh
*Male/Female
* Minimum 4 -5 years’ Experience
* Bachelor in accounting – finance
Kindly send your CV titled “Accountant /Jeddah-Rabigh “to:
+**+*+*+*+*+
لـمجمع مكة الخالدية الطبي العام
:شروط الوظيفة
ترخيص الهيئة السعودية للتخصصات الصحية
الجنس : ذكر
غير محددالجنسية نقل كفالة
التسجيل في التأمينات الاجتماعية
ارسال السيرة الذاتيه على الايميل
مع كتابة مسمى الوظيفة في الموضوع
alkhaldiya.hr@gmail.com
اعلن البنك الإسلامي للتنمية بجدة عن وظائف قانونية شاغرة بمجال الملكية الفكرية وذلك للعمل في جدة
الوظائف:
1- أخصائي الملكية الفكرية:
- درجة البكالوريوس في تخصص (القانون) أو ما يعادلها.
- خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال الملكية الفكرية وبراءات الاختراع.
2- أخصائي رئيسي للملكية الفكرية:
- درجة البكالوريوس في تخصص (القانون) أو ما يعادلها.
- خبرة لا تقل عن 10 سنوات في مجال الملكية الفكرية والتسويق والاقتراحات التجارية، منها 3 سنوات في الدور الإداري أو الإشرافي.
التقديم:
1- أخصائي الملكية الفكرية:
http://www.isdbcareers.com/careers/isdb/VacancyDetail.aspx?VacancyID=153344
2- أخصائي رئيسي للملكية الفكرية:
prepare
job materials in accordance with the agreed Job Specifications for the
information of the prospective candidates of the required job to decide
whether to apply for the vacancy or not.
Responsible in replying to the inquiries of the candidates, universities
and external recruitment agencies about the company’s recruitment
activities and vacancies in order to build working relationships for
future recruitment needs.
Communicate with top universities, IPA, Technical and Industrial
Colleges for sourcing of potential candidates through the conduct of
in-house information drive (Career-day, Job Fair, etc.) and interview.
Make appointments, screening and interviewing procedures and conduct
tests and other examinations to prospective candidates to identify the
qualities, skills, and expertise needed in the vacant positions in
accordance with the recruitment policies and procedures by confirming
the candidates’ availability.
Conduct employee orientation and induction program for new recruits so
that new employees are quickly integrated into the organization by
acquiring essential knowledge in the recruitment process and procedures.
Coach, counsel, assist and train subordinates in order to transfer
substantial knowledge in all recruitment activities and team engagement
to ensure continuity of the recruitment process in case of absences or
vacancy in the recruitment office.
Performs various recruitment activities through efficient, effective and
equitable implementation of the recruitment policies and standards of
the company in order to attract potential job applicants to the vacancy.
Prepare internal and external job advertisements, web postings, job
descriptions, and other recruitment materials in accordance with the
recruitment standards to close the job request on time as per agreed
lead time.
Develop process map, SOPs and interview questions with the coordination
of the Recruitment Manager to synchronize the recruitment process in
order to have a quality Recruitment Standards and Procedures.
Send the CV to an email and write the job title
hr@alesayi-motors.com
+*+*+*+*+*+*+
We are looking to employ an HR Generalist with outstanding analytical and
communication skills.
An HR Generalist is expected to be a conceptual thinker with great
organizational, conflict management skills, excellent negotiation and
problem-solving skills with the ability to multitask and adapt in a
fast-paced environment.
Responsibilities:
Assist with all internal and external HR related matters.
Manage the organization’s employee database and prepare reports.
Produce and submit reports on general HR activity.
Maintains payroll processing system and records by gathering, calculating, and inputting data.
Provide support to employees in various HR-related topics such as leaves and compensation and resolve any issues that may arise.
Ensure compliance with labor regulations
Protects organization's value by keeping information confidential
Keep up-to-date with the latest HR trends and best practices.
المهارات
Qualifications:
Bachelor degree in HRM or Business Administration.
Minimum of 2 year of experience in HR and payroll functions.
Excellent verbal and written English language skills.
Deep understanding of Labor Law and employment equity regulations.
Skills:
Excellent written and verbal communication skills.
Works comfortably under pressure and meets tight deadlines.
Superb computer literacy with capability in email, MS Office and related HR software.
Attention to details.
Efficient HR administration and people management skills.
Send the CV to an email and write the job title
hr@alesayi-motors.com
الشروط :
• يشترط اللغه الانجليزيه
• اللباقة و حسن المظهر
• العمر ما بين 18 - 40سنة
• اجتاز المقابلة الشخصية
* يفضل من لديه خبره في مجال المطاعم
من تتوفر عليها الشروط السابقة الرجاء ارسال السيرة الذاتيه على الايميل التالي: info@yourcic.com
أعلنت مجموعة هيلتي Hilti Group عن وظيفة مدير المحاسبة والضرائب Accounting & Tax Manager شاغرة وذلك للعمل بجدة
يوجد شواغر وظيفية لعدد من الوظائف باحدى الفنادق الراقية بمدينة جدة
مدرب لياقة بدنية
المتطلبات :
سعودي/ـة الجنسية .
التفرغ التام للوظيفة .
شهادة مهنية سارية.
شهادة اسعافات اولية.
عامل مساج
المتطلبات :
شهادة مهنية
التفرغ التام للوظيفة .
للسعودي - وغير السعودي يشترط اقامة قابلة للنقل
مقدم/ـة طعام
المتطلبات :
سعودي/ـة الجنسية .
اللباقة وحسن المظهر .
التفرغ التام للوظيفة .
نجار
خبرة في النجارة ودهان الخشب
التفرغ التام للوظيفة .
سعودي/ـة الجنسية .
في حال موافاة الشروط نرجو ارسال السيرة الذاتيه على البريد الالكتروني التالي مع ضرورة ذكر الوظيفة المطلوبة بالعنوان :
oalattas@jeddahoasishotel.com